النتائج 1 إلى 11 من 11

الموضوع: كح كح ^^

«ويرم»

Thumbs up كح كح ^^

اول شئ قبل مااتكلم انا مش رافع الصورة دي هياط والله ولا شئ لاان الشخصيه دي محترمه وزي العسل بس علشان اوري

ال اسمو ابو رمش انو فل كل شئ ولا مش فل؟وبدون لبس؟والشروط كانت بتنفيذ كل شروط دمنتور اني العب بزمردة بس ^^

والله ياعم وقسم بالله ماكنت بعبي سي بي ولا شئ بس علشان ابو رمش خايف يبارزني وصدر دمنتور الغلابان يلاعبني

وانو كان عامل فرح وعمال يصيح ف الجزيرة بصوتو بس دمنتور كان معاه بيلحقو مني وهذا الصورة :$

سمعني صوتك ابو رمش المبارزة كانت اليوم شباب فل دي ولا مش فل؟وكل واحد عرض 1عقار يلا سي يو ^^

«زومبي»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cairo مشاهدة المشاركة
    اول شئ قبل مااتكلم انا مش رافع الصورة دي هياط والله ولا شئ لاان الشخصيه دي محترمه وزي العسل بس علشان اوري

ال اسمو ابو رمش انو فل كل شئ ولا مش فل؟وبدون لبس؟والشروط كانت بتنفيذ كل شروط دمنتور اني العب بزمردة بس ^^

والله ياعم وقسم بالله ماكنت بعبي سي بي ولا شئ بس علشان ابو رمش خايف يبارزني وصدر دمنتور الغلابان يلاعبني

وانو كان عامل فرح وعمال يصيح ف الجزيرة بصوتو بس دمنتور كان معاه بيلحقو مني وهذا الصورة :$

سمعني صوتك ابو رمش المبارزة كانت اليوم شباب فل دي ولا مش فل؟وكل واحد عرض 1عقار يلا سي يو ^^
    كفو المشكلة الشلل تقهر في هدا سيرفر لعب كان حلو لما جاتني شلل صار لعب حامض ومشكلة جاتني على اول متش بس على العموم كفو و حلو و لو تبي اقين انا موجود هههههه
    شلل يقهر
    التعديل الأخير تم بواسطة Doominator ; 20-08-2014 الساعة 06:23 AM
    :::التوقيع:::

My HeRO >>> Doominator

:: محارب مميز::

وعليكم السلام ورحمة الله تعالي بركاته

كفو خنجر وكمان معاك شلل يا سلام ههههههههه الموضوع قهر بجد خاصة انو خصمك ساحر *_^

علي كل حال كفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــو
    التعديل الأخير تم بواسطة فيصل ; 20-08-2014 الساعة 12:47 PM

مشرف سابق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل مشاهدة المشاركة
    واو اول مره اشوف براف هات حسبته صائد ارواح $:
    كفو خنجر وكمان معاك شلل يا سلام ههههههههه الموضوع قهر بجد خاصة انو خصمك ساحر *_^
    اشوفك انك شلت كل دروك بس انا متاكد 100/100 انك حاطط خوذه ريح والدليل واضح صارخ فاسبر نوبل يضربك ب 800
    علي كل حال كفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــو
    اول شي كفوو بركات

واذا لابس خوذه مو من حقه يكون لابس ع الاقل قطعه ضد خصمه ولا يحمد الله لابس فل من راسه لرجوله؟
    تخصصه ساحر خواصه مفضوحه مو ذنبنا هذا اولا ويكفي بدون لبس نزل خواص وبقي 1 وبقية اللبس تطيح الدم
    قبل ترد وتتعذر للناس تعلم اللعبه اول

«عين باحثة»

واو اول مره اشوف براف هات حسبته صائد ارواح $:
    اشوفك انك شلت كل دروك بس انا متاكد 100/100 انك حاطط خوذه ريح والدليل واضح صارخ فاسبر نوبل يضربك ب 800
    -_- -_- اتعلم اللعبة الاول يقول بالصورة لقد ضربت مو ضربك يعنى بركات ضربه 800 مو انضرب 800
    :::التوقيع:::

Mohamed Fekry
    FaceBook:https://www.facebook.com/Gaara2222

اواواوااوواو ايه ده هو انتم زعلتم من ردي لو كنت اعرف هيك راح يصير ما كنت ردت اصلا انا اسف يا براف هات مو قصدي انتقص منك بكلامي .
    التعديل الأخير تم بواسطة فيصل ; 20-08-2014 الساعة 12:49 PM

«ويرم»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Doominator مشاهدة المشاركة
    كفو المشكلة الشلل تقهر في هدا سيرفر لعب كان حلو لما جاتني شلل صار لعب حامض ومشكلة جاتني على اول متش بس على العموم كفو و حلو و لو تبي اقين انا موجود هههههه
    شلل يقهر

كفوك الطيب ياحج وتسلم انك نورت الموضوع اول شخص بعد ردي يشرفني احترامك:$

«ويرم»

كفوك الطيب بس بقولك كلمه تبي تصدق صدق ماتبي شئ يخصك...قسم بالله ماكنت لابس خوذة والخوذة حق لبسي كمان ظلام تمام؟^^

«ويرم»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bleed مشاهدة المشاركة
    اول شي كفوو بركات

واذا لابس خوذه مو من حقه يكون لابس ع الاقل قطعه ضد خصمه ولا يحمد الله لابس فل من راسه لرجوله؟
    تخصصه ساحر خواصه مفضوحه مو ذنبنا هذا اولا ويكفي بدون لبس نزل خواص وبقي 1 وبقية اللبس تطيح الدم
    قبل ترد وتتعذر للناس تعلم اللعبه اول

كفوك بس والله ماكنت لابس خوذة ياحج-_-ودمي نزل 2الف><

«ويرم»

اواواوااوواو ايه ده هو انتم زعلتم من ردي لو كنت اعرف هيك راح يصير ما كنت ردت اصلا انا اسف يا براف هات مو قصدي انتقص منك بكلامي .

انا مش زعلان ياحج من ردك انت ع قلبي زي العسل+انا بريف هارت هنا ف العضويه دي:$

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cairo مشاهدة المشاركة
    انا مش زعلان ياحج من ردك انت ع قلبي زي العسل+انا بريف هارت هنا ف العضويه دي:$
    والله شنب + كفو علي الاخلاق العاليه (: